کلینیک پوست و مو و زیبایی
کلینیک پوست و مو و زیبایی

کلینیک پوست و مو و زیبایی

مزوتراپی و چاقی موضعی بدن

* کلینیک زیبایی پوست ومو *:

مزوتراپی و چاقی موضعی بدن (مزولیپو): شکم، پهلو ها، ران، باسن، بازو یکی از مهم‌ترین مسائل در درمان چربی‌های موضعی به وسیله مزوتراپی عمق درمان (تزریق) است.  در مزوتراپی برای درمان چاقی موضعی از دارو‌هایی استفاده می‌شود که علاوه بر افزایش گردش خون در آن منطقه باعث سوخت ‌و ‌ساز بیشتر و اصطلاحاً آب شدن چربی‌ها و دفع آن‌ها نیز می‌شود. نکته حائز اهمیت در این روش عدم استفاده از دارو‌های هورمونی و نیز جلوگیری از شل‌شدگی و افتادگی پوست است، زیرا مزوتراپی علاوه بر از بین بردن چربی‌ها پوست را نیز محکم و سفت می‌کند.


@clinikzibaee

رفع استریا و خطوط ناشی از حاماگی


رفع استریا و خطوط ناشی از بارداری


استریا یا ترک‌های پوستی ضایعاتی است که اغلب در نواحی تحت فشار مانند ران، باسن، شکم و سینه‌ها به دلیل نازک شدن لایه درم و اپیدرم پوست به شکل بریدگی ایجاد می‌شود. علت ایجاد آن نیز کشیده شدن پوست یک قسمت در فاصله زمانی کوتاه (مثل بارداری یا سن بلوغ) است. استرایاها ابتدا قرمز و صورتی‌رنگ هستند و بعد از شش ماه تا یک سال به رنگ سفید و حتی نقره‌ای درمی‌آیند. هرچه استریا حادتر باشد درمان آن سریع‌تر انجام می‌شود. در مقابل، استریاهای مزمن معمولا درمان طولانی‌مدت لازم دارند. جالب است بدانید در طول جلسات متعدد، استریای مزمن که سفیدرنگ است کم‌کم به رنگ صورتی درمی‌آید.  این موضوع نشانگر فعال شدن بافت کلاژن پوستی برای ترمیم استریاست. برای این منظور حدود 15جلسه طب سوزنی لازم است. جلسات اولیه نیز به فاصله یک روز در میان انجام می‌شود. لازم به ذکر است که درمان استریا در طب کلاسیک با موفقیت همراه نیست و هنوز کرم یا دارو یا روش موثری برای رفع آن تولید نشده است اما درمان در طب سوزنی با 70 تا 80 درصد موفقیت همراه است. برای رفع استریا علاوه بر طب سوزنی می‌توان از میکرونیدلینگ و مزوتراپی نیز استفاده کرد. 


@clinikzibaee

پاکسازی پوست


‌‌پاکسازی پوست برداشتن سلول های مرده،جوشهای سرسیاه و آلودگی هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست میشود و به سلامت پوست کمک میکند با این کار سلول های لایه های  سطحی پوست و   چربی پوست که عامل اصلی جوش است و نیز ذراتی که بر اثر آلودگی هوا عوامل بیرونی و.... وارد پوست شده است تخلیه میشود.

بعد از پاکسازی با دستگاه کومدون و میکرونیدلینگ و سپس انجام مزوتراپی این منافذ کاملاً پر میشود که تاثیر پاکسازی را چند برابر میکند.


@clinikzibaee

کلینیک زیبایی پوست و مو اسلامشهر

باعرض سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم و گرامی

برای اولین بار در اسلامشهر کلینیک زیبایی پوست و مو در کنار شما و همراه شما می باشد